Jag måste byta stil...

Jag veeet ju att mina nackproblematik kommer sig av att jag inte gått ner i vikt efter min sista graviditet. Jag har aldrig varit så här stor (det enda positiva med det är ju att man får goa lökar ;-)) och det är klart att det frestar på kroppen att bära på det.
Jag vet också att receptet är simpelt: Skippa godsaker, ät nyttigt och rör på dig mer! Varför är det så förbaskat svårt då???
 
Motionen kan jag iaf svara på: Det är tråkigt och tidsödande! Varför traska omkring i regn och slask när man kan surfa eller glo på TV??

Äter nyttigt gör jag, jag har totalkoll på det pga av en annan sjukdom jag dras med men godsakerna är jag dålig på att låta bli, skärpning Buffa!


image8 från denna form till...image9 denna form vore helt ok! :-D

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Betty Boopformen är ypperlig! Tänk den som hade några av de behagen..men, men...själv har man ju blivit begåvad med en ENORM hjärna istället. *moahahahaha*

Postat av: egobuffa/Ostbollen

*hahaha* Det är därför jag har svällt som en boll då ;-)? Mitt enorma intellekt tar sån plats alltså? *glödlampemoment*

2007-04-10 @ 20:34:29
URL: http://egobuffa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback